E-kiri on kindlasti üks esmamulje loojaid. Esimene kontakt kliendiga on alati määrava tähtsusega. Siin on mõned tähelepanekud, kuidas kirjutada korrektset e-kirja.
- Pealkiri peaks olema võimalikult lühike ja avama kirja sisu.
- E-kiri algab pöördumisega (ei sobi kasutada lühendeid).
- Pöördumise lõppu ei panda koma.
- Pöördumise järele käib koma vaid siis, kui järgneb nimi.
- Ametikirjades võib kasutada nii mina- kui meie-vormi.
- Alusta kohe asjast, mille pärast kirjutad ja tee võimalikult lühidalt.
- Arvesta kirja saajaga, milline info on tema jaoks oluline.
- Kõige olulisem info paiguta teksti algusesse. Pikema kirja puhul võib lõpus ka üle korrata.
- Küsimused on hea nummerdada või esitada loeteluna.
- Keerutamine/liigsõnalisus vähendab usaldusväärsust. Sõnasta oma mõtted selgelt ja lühidalt.
- Ideaalne e-kiri võiks mahtuda tervikuna arvutiekraanile.
- Esimene lõik saab kõige rohkem tähelepanu.
- Olulised märksõnad tuleks paigutada rea algusesse.
- Kiri lõpeb tervituse ja allkirjaga (tervituse ja nime vahele ei panda koma).
Vajad abi? Võta julgesti ühendust SIIN!
Rohkem näiteid leiad SIIT!